GENERUMI 5 PÕHIMÕTET
1 Kliendikesksus
- on individuaalne lähenemine ja teenindus;
- täiendkoolitust vajav täiskasvanu õpe lähtub alati kliendi või klientfirma koolitusvajadusest ja eripärast;
- õppeprogrammid koostame, muudame ja kohaldame vastavalt õppekavale, koolituse mahule, õppijate tegevusalale, keeleoskuse lähteastmele ja õpiväljunditele;
- kliendisõbralik teenindus on iseenesestmõistetav.
2 Kompetentsus
- on põhinõue, mis puudutab nii õpetajaskonda ja koolitajaid kui tõlke ja giide;
- õpetajad ja lektorid on kõrgema haridusega spetsialistid, kes pidevalt täiendavad oma erialaseid teadmisi;
- korraldame firmasiseseid täiendkoolitusi ja seminare;
- osaleme erialastel täienduskoolitustel.
3 Kaasaegsus
- on printsiip, mis tähendab, et õpetame kaasaegse metoodikaga ja oleme kursis tänapäevaste õpivajadustega;
- õppe- ja testmaterjali valikul toetume õpetajate uute õpikutega ja uute meetoditega töötamise kogemustele;
- kasutame veebipõhiseid lahendusi, e-õppe vahendeid ja võimalusi;
- oleme kursis ühiskonna vajadustega, uute kvalifikatsiooni- või atesteerimisnõuetega.
4 Kommunikatiivsus
- on nii võõrkeeleõppe eesmärk kui peamine õpetamismeetod, st. põhirõhk on suhtlemisel;
- sõnavara õpetame temaatiliselt;
- grammatikat kinnistame suhtlusega;
- auditoorsetes tundides analüüsime keelestruktuure, vestleme ja kuulame;
- lugemine, kirjutamine ja sõnavara õppimine on peamiselt kodune töö.
5 Kättesaadavus
- on põhimõte, mida järgime õppetasude kalkuleerimisel,
- õppetasu soodustuste ja osade kaupa maksmise võimaldamisel ja
- õppetasust vabastamisel.
Non scholae, sed vitae discimus!
Õpime mitte kooli, vaid elu jaoks!
|