GENERUMI 5 PÕHIMÕTET
1 Kliendikesksus 
- on individuaalne lähenemine ja teenindus;
 
- täiendkoolitust vajav täiskasvanu õpe lähtub alati kliendi või klientfirma koolitusvajadusest ja eripärast;
 
- õppeprogrammid koostame, muudame ja kohaldame vastavalt õppekavale, koolituse mahule, õppijate tegevusalale, keeleoskuse lähteastmele ja õpiväljunditele;
 
- kliendisõbralik teenindus on iseenesestmõistetav.
 
 
2 Kompetentsus
  
- on põhinõue, mis puudutab nii õpetajaskonda ja koolitajaid kui tõlke ja giide; 
 
- õpetajad ja lektorid on kõrgema haridusega  spetsialistid, kes pidevalt täiendavad oma erialaseid teadmisi;
 
- korraldame firmasiseseid täiendkoolitusi ja seminare;
 
- osaleme erialastel täienduskoolitustel.
 
 
3 Kaasaegsus 
- on printsiip, mis tähendab, et õpetame kaasaegse metoodikaga ja oleme kursis tänapäevaste õpivajadustega;
 
- õppe- ja testmaterjali valikul toetume õpetajate uute õpikutega ja uute meetoditega töötamise kogemustele; 
 
- kasutame veebipõhiseid lahendusi, e-õppe vahendeid ja võimalusi;
 
- oleme kursis ühiskonna vajadustega, uute kvalifikatsiooni- või atesteerimisnõuetega.
 
 
4 Kommunikatiivsus 
- on nii võõrkeeleõppe eesmärk kui peamine õpetamismeetod, st. põhirõhk on suhtlemisel;
 
- sõnavara õpetame temaatiliselt;
 
- grammatikat kinnistame suhtlusega;
 
- auditoorsetes tundides analüüsime keelestruktuure, vestleme ja kuulame;
 
- lugemine, kirjutamine ja sõnavara õppimine on peamiselt kodune töö.
 
 
5 Kättesaadavus 
- on põhimõte, mida järgime õppetasude kalkuleerimisel,
 
- õppetasu soodustuste ja osade kaupa maksmise võimaldamisel ja
 
- õppetasust vabastamisel.
 
 
Non scholae, sed vitae discimus! 
Õpime mitte kooli, vaid elu jaoks! 
 |